Wollleidenschaft unterwegs │Yarn passion to go

h&h cologne

 

Am letzten Märzwochenende ist es so weit, die Internationale Fachmesse für Handarbeit und Hobby findet mal wieder in Köln statt. Ich werde da sein und mich mit der Atmosphäre von Kreativität und Wollrausch aufladen. Letztes Jahr war es sehr inspirierend. Ich habe auch viel Neues über Wolle gelernt. Und es ist natürlich immer toll unter Menschen zu sein, die für und von der Wolle leben. Wenn jemand von euch da sein wird und mich treffen möchte, schreibt mir einfach eine Nachricht per Blogkontakt, E-Mail oder Ravelry und wir machen etwas aus!

On the last weekend in March the annual International trade fair for creative handicraft + hobby supplies takes place in Cologne. I´ll be there and breathe the atmosphere of creativity and yarn enthusiasm. Last year I felt extremely inspired and learnt a lot about wool. Most importantly it was great to be among people who are passionate about yarn and make a living off it. If anyone of you will be there as well and wants to meet up, please drop me a message through the blog contact, email or Ravelry!

Berlin Knits

Außerdem werde ich im Mai in Berlin sein und meinen Escher-Workshop unterrichten. Plätze könnt ihr ab dem zwanzigsten März um zwanzig Uhr auf der BerlinKnits Webseite buchen.

I´ll also be in Berlin in May and teach my Escher-Workshop there. You can book it on March twentieth through the BerlinKnits website. The workshop language will be German though.

Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s